"Megkaptam az OTP-től az új Budapest Bank kártyámat, és aktivizáltatni szeretném a számlaszámom."
Üf:- Hol tudom megnézni a számlamozgást a netbankban?
BB: - A történet rovatban
Üf:- Tényleg? Azt hittem az a bank története...
Üf:- Szeretném tudni, hogy mekkora összeg van a számlaszámomon.
BB:-Kérem szépen a számlaszámot.
Üf:- Azt nem tudom megmondani, a jelszó nem elég?
Kártyaaktiválás:
BB:- A jelszavát kérem...
Üf:- az hol van?
BB:- a számlaszerződésen... Ügyfél motoz... zörög... motoz.... lapoz... motoz...
Üf:- Á megvan! Az Ön pénze, az Ön szabadsága!
A bizonytalan ügyfél...
Én most géppel beszélek vagy igazi emberrel?????
BB: -Telebank, X. Y. vagyok, miben segíthetek?
Üf:-Élőlény?
BB: -Budapest Bank,?
Üf:-Jó, jó, de maga már egy élőlény, vagy ez még mindig az automata?
Ne haragudjon, maga élőben közvetít?
A figyelmes ügyfél...
Ne haragudjon a zavarásért, nem nézi a Vészhelyzetet? Mert akkor visszahívom később...
A türelmetlen ügyfél...
Uram! Mondána gyorsabban, mert bombariadó van és még vannak terveim az életben! Köszönöm!
Az ügyfél, aki a jövőbe lát...
Jónapot kívánok! Van nekem egy BudapestPostabank vásárlási kártyám...
Jó napot! Maguk vették meg a K&H-t?
Kreatív ügyfelek...
Üf: - Tessék már megmondani a Budapest I árfolyamát!
BB:-....
Üf:- Köszönöm. És a BONIFÁC-é???
Nem látom a tételt a terminátoromban.....
Két nyugdíjpénztáram van: egy önkényes és egy magány...
"...Tigris mintás párduc kártya..."
A ... ügyfél...
Ügyfél érdeklődik, hogy miért utasították vissza a tételét:
BB:- Hibás terhelendő számlaszám - Egy nullával kevesebbet írt.
Üf:- Tessék már odaírni!
Az érzékeny ügyfél...
Üf:- Lehet Önnél leadni egy megbízást, hogy átutaljon egyik számláról a másikra?
BB:- Nem, ez sajnos nálunk nem működik.
Üf:- Korábban sem volt ilyen?
BB:- Nem, a Budapest Banknál papír alapon vagy elektronikus úton lehet
megbízást indítani.
Üf:- Akkor arra szeretném kérni, hogy vezesse be. Mélységesen
meg vagyok sértve.
A büszke ügyfél...
Üf:- Jó napot kívánok. A business terminálról szeretnénk utalni, de nem sikerül
elküldeni a tételt.
BB:- Milyen státuszban van?
Üf:- Én ügyvezető helyettes vagyok.
A gondolkodó ügyfél...
Lehet, hogy azért nem ment el az átutalás, mert nem írtam rá összeget?...
Telefonközpont...
Tudná nekem kapcsolni azt a kolleganőt, akinek nem tudom a nevét?
- Telebank.....
- Az Ilonát keresem.
- ?? Esetleg meg tudná mondani a vezetéknevét?
- Nem én!! Adná kérem!!!
Üf:- Jó estét kívánok, Piroskával szeretnék beszélni.
BB:- Milyen Piroskával?
Üf:- Hát azt sajnos én sem tudom, mert a főnökasszonyom szólt, hogy telefonáljak be, mert holnap szeretnénk felvenni 0,5 Millió forintot, és hogy szóljak a Piroskának, mert ő fogja majd előkészíteni nekünk a pénzt.
Eltévedt ügyfél...
BB:- Telebank....
Üf:- Jónapot! Én csak azért telefonálok, elnézést, hogy zavarom, de megmondaná ,hogy meddig van ma nyitva az x.y. Bankfiók?
BB:- Minden Bankfiókunk, H-P-ig, reggel 8-tól, du.5-ig!
Üf:- Hmmm, akkor reggel nyolctól....(leírja) És legyen kedves, még egyszer ne haragudjon, hogy zavarom, de megmondaná, hogy mikor nyit, tehát hogy mikor lehet menni a Bankba??
Üf:- Érdeklődnék, hogy az Etele úti fiók meddig van nyitva?
BB:- ...
Üf:- Értem és mindegyik bank?
BB:-...
Üf:- És az OTP is?
Ügyfél beazonosítása...
Üf:- Szeretném megkérdezni a kártyaegyenlegemet.
BB:- Meg tudja mondani a számlaszámát?
Üf:- Persze, mondom az utolsó nyolcat.
BB:- Én a középső nyolcat kérném
(persze meg sem hallgat, elkezdi diktálni, nem sikerül beazonosítani)
BB:- Elnézést, a bankszámlaszámának a középső nyolc karakterét el tudná mondani?
Üf:- Azt nem, nincs nálam…
Ügyfél egyenleget kér. Beazonosítom - minden kérdésnél sóhajt egy nagyot
(jelezve, hogy mennyire unja)
Üf: - Azt nem lehet megcsinálni, hogy először megmondják, hogy jött-e valami és
csak utána mondom meg az adataimat?
BB: - Telebank,......
Üf: - Jó napot...őőő...mit mondjak? A folyószámla számomat?
BB: - Attól függ, mit szeretne!
Üf: - Az egyenlegemet szeretném megtudni!
BB: - Akkor igen, legyen szíves!
Üf: - A számlaszámomat?
BB: - Igen!
Üf: - Ja, akkor várjon, mert azt még elő kell keresnem.....
Üf:- Mennyikamatot kapnék ha nyitnék Önöknél egy számlakivonatot?
Terminálos ügyfél, tételrögzítésnél:
BB:- Hol van ön most?
Üf:- A gép előtt....
BB:- Úgy értem milyen menüpontban.....
Üf: "Szeretnék segítséget kérni terminál telepítéssel kapcsolatban."
TB: "... egészen pontosan hol akadt el?"
Üf: "Itt Budapesten..."
Üf: - Szeretnénk bepucoltatni a házunkat és érdeklődni szeretnék, hogy adnak-e kamatot és hány százalékost?
Üf:- "Múlt héten is reklamáltam önöknél, de nem tudom miért...."
Üf:- Jó napot! szeretném megkérdezni, hogy van egy eseti átutalásom, ami állandó... megnézné, hogy elment-e?